Re: Plyta matsonic i dysk 40gb

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 23:58:22 MET DST

Użytkownik "artek" <artek32(poszedl)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:batjfs$eji$1_at_topaz.icpnet.pl
> witam
> czy na plycie matsonica ms7122a bedzie widzialny dysk 40gb? bios
> orginalny , nie nowy jakis , dzieki za pomoc
> pozdrawiam
> grupe

Z poniższej strony możesz ściągnąć dwa małe programiki, które sprawdzą
możliwości BIOS-u twojej płyty głównej.
http://web.inter.nl.net/hcc/J.Steunebrink/bioslim.htm

Niestety nie miałem okazji jeszcze ich przetestować, a z opisu nie
wynika jednoznacznie (albo mój angielski szwankuje), czy można ich użyć
jeszcze _przed_ podłączeniem owego dysku. IMHO można.

M.