Re: 300.000 wadliwych dysków [OT]

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 20:50:23 MET DST

"j23" <wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl> wystukał
(news:basqb0$smk$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Przy okazji ostrzegam przed serwisem firmy AB, w której zakupilem
> oba dyski. Fatalna obsługa, brak fachowości i tylko patrza jakby
> tu mozna bylo nie uwzglednic reklamacji....

Cos takiego - ja uwazam serwis AB za najlepszy na rynku (w odroznieniu
od Action chociazby) - generalnie da sie wszystko zalatwic. Wytyczne na
temat zlacz dyskow IDE - jakkolwiek glupie - sa narzucone przez
producenta dyskow i tu serwis rozumiem - nie chca doplacac do interesu.
Pozdrawiam
Egghead
PS. Dawno nie korzystalem (tak z 1/2 roku) moze cos sie popsulo...