Leniwy serwis Epoxa w Polsce?

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:47:18 MET DST

Witam,
Dzis bylem w jednym ze sklepow zapytac o plyte Epoxa i ku mojemu zdziwieniu
otrzymalem taka oto odpowiedz:
 "Zrezygnowalismy z plyt Epoxa ze zgledu na kiepski serwis w Polsce, przy
serwisowaniu trzeba czekac na naprawe plyty conajmniej miesiac."
IMO to kiepski wykret i chyba kazdy szanujacy sie sklep nie powinien
lekcewzyc w ten sposob klienta. Moje pytanie do serwisantow: Czy
rzeczywiscie tak zle jest z serwisem owych plyt, czy tez trafilem do zlego
sklepu?
pozdrawiam
dymek