Re: Upgrade P4

Autor: Szymon Wróblewski (smiecii_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:42:14 MET DST

> "The PGA Socket 423
> . Accommodates Intel Pentium 4 CPUs
> . supports a front-side bus (FSB) of 400 MHz"
>
> Czyli jaki procek moge tam wsadzic ?,
> wiem ze w pozniejszych P4 zmienila sie podstawka :-(
> Jak ktos siedzi w tym interesie, moze mi powie ile moze
> kosztowac wymiana mojego P4 na to co mozna
> najlepszego tam wsadzic.

Hmm, nie masz szczegolnie wielkiego pola do popisu. Tamta seria
prockow intela konczyla sie wlasnie gdzies w granicy 15-1.6 Ghz
Jedyna mozliwosc to probowac krecic proca, jesli plyta ma
mozliwosci overclockingu, choc obawiam sie ze jesli chcialbyc
syskac na wydajnosci wiekszy upgrade Cie czeka ale nie zalamuj sie
"Zycie to jeden wielki Upgrade" :))
Pozdrowienia
Simon