HP 1220C - WinXP

Autor: mateusz (mateusz_at_host.sk)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:22:34 MET DST

Witam,
Czy ktoś mial doczynienia z taka drukarka (HP1220c) w XP?
Mam z nią problem. Korzystam z USB. Ciezko bylo zainstalowac
poprawnie sterownik (to akurat takze w W98). Wreszcie sie
udalo, ale drukarka chyba używa zlych driverow. Nie dziala
diagnostyka (ilosc atramentu itp.), mam takze wrazenie, ze czas
drukowania troche sie wydluzyl. Dodam, ze sciagnalem sterowniki,
ktore sa do XP'ka, z oficjalnej strony HP. Z gory dziekuje za pomoc.