Re: ECS k7s5a i karta dzwiekowa

Autor: Michał 'Nero_Soth' Szułczyński (m.szulczynski_at_netrunner.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:00:35 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2003 17:04:09 +0200, "Polar" <pol_at_o2.sl> wystukał:

>Mam pytanie pozyczylem ostatnio ta plyte wszystko bylo oki, dzisiaj rano
>komp chodzil 3 h i nagle dzwiekowka ktora jest na plycie zaczela charczec i
>buczec po resecie kompa nie dziala i nie da sie jej zainstalowac czy ktos
>sie z tym juz spotkal bo jakos nie widzi mi sie opcja odkupywania tej
>plytki.
>Dzieki

Heh, dobra płyta, ale ma swoje kaprysy... właœnie trafiłeœ na jeden z
nich... nie powinieneœ się przejmować, ale tak dla testu podłšcz jakiœ
inny dysk i postaw na nim od nowa system, jak wszystko będzie ok, to
możesz œmiało oddać płytę bez wyrzutów sumienia, jeœli nie, no to
niestety czeka Cię odkupienie płyty bo mogłeœ przepalić gniazda...

Nero_Soth