Re: Problem

Autor: Michał 'Nero_Soth' Szułczyński (m.szulczynski_at_netrunner.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 18:56:01 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2003 16:33:56 +0200, "Cage" <news_at_cage.civ.pl.nospam>
wystukał:

>Dokladnie to co napisal kolega. Zresetuj zworka bios. Objawy wskazuja na
>uszkodzenie procesora. Mialem dokaldnie to samo

Z doświadczenia wiem, że nie tylko to może być przyczyną, moje
propozycje to:
- podłącz inny zasilacz, czasami to zasilacz może być walnięty
- zobacz czy masz dobrze podłączony CPUFAN, raz miałem taki problem,
chyba 2 godziny spędziliśmy przy jednym kompie, a okazało się, że jest
źle podłączony wentyl :), niektóre płyty tak reagują...
- oczywiście zresetuj BIOS, to w sumie zrób na początku, bo od tego
się zaczyna :)

Pozdrawiam
Nero_Soth