Problem z monitorem

Autor: Szczur (szczurman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 22:53:15 MET DST

Witam, mam problem z moim czteroletnim monitorem (CTX 1569SE). Problem
polega na tym, ze obraz jest za kolorowym tlem, po wylaczeniu i ponownym
wlaczeniu zmienia sie tlo na inne, czasami obraz jest tylko czarny. Czy da
sie go naprawic i ewentualnie ile by wynosil koszt takiej naprawy.

--
Pozdrawiam
Szczur