Abit KT7 - problem - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 16:58:35 MET DST

Czesc!

Zamontowalem plyte Abita KT7 z CPU Duron 850.

Niestety mam problem z BIOSEM, poniewaz po wlaczeniu funkcji Load fail safe
czy optimized komputer sie resetuje i zawiesza bez zadnego komuniaktu czy
alarmu glsoowego. Poprostu cisza, cimno, jedynie migaja kontrolki na
obudowie i moniotrze.
Pomaga jedynie wyjecie przewodu od napiecia z zasilacza.

Do czego sluzy zworka JP1? Bo CMOS jest dla mnie znana, przy okazji nie
pomaga ona na w/w problem...

Jakie macie ociagi na jakich aprametrach) w podkrecnaiu Duronka 600, 800?

PS. Jaki mozna tam najwiekszy procek wrzucic (Duron,Atlon) /oczywiscie
zapewne po aktualizacji BIOS'u)?