Re: znacie notebooki Compaq lub Asus

Autor: Adrian Stangret (dako_at_interia.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 16:46:08 MET DST

Użytkownik pankratow_at_poczta.onet.pl napisał:
> Czy macie jakieś opinie, doświadczenia z notebookami Asus i Compaq
>
> Ewentualnie konkretnie chodzi mi o modele:
>
> Compaq N1020v z P4 2,4
> Asus L3500H

No mam wspomniany model Compaqa.
Plusy:
- solidna buda
- napęd combo DVD/CD-RW(24) Teac
- dobre "nagłośnienie"
- wylot chłodzenia z lewej strony
- fajny kręciołek do przewijania zawartości ekranu (z myszą nie działa)
- Win XP Pro

Minusy:
- wolny dysk Fujitsu 4.200rpm
- brak możliwości jednoczesnej pracy myszy i touchpada (może jest, ale
nie dotarłem)

Generalnie polecam, ale od razu trzeba mu dołożyć kości. A wspomniany w
opisie radeon i tak zabiera te 32 MB z ramca ;)

O Asusie się nie wypowiadam bo nie znam.

pzdr. A.