Szyfrowanie PGP

Autor: Lothar (mathol_at_gazeta.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 16:05:17 MET DST

Mam zadanie w szkole na warsztatach mat-inf aby stworzyc prezentacje
dotyczaca jednej z metod szyfrowania. Był tam alfabet Morse'a, metoda
Huffmana itp. Ja trafiłem na PGP.... I tu jest problem. znam zasade
działania (klucze publiczne prywatne, sygnowanie i obsługa programu GNU PG)
Ale jak działa szyfr? Mam zrobic przykłady jak wygląda zaszyfrowany tekst...
np. jak zamienic zdanie ALA MA AIDS na p954p6506944drtr4fe82lop
Jakby ktos miał jakies materiały dotyczace PGP to też niech wrzuci linki...

dzieki z góry
Lothar