AverTV Studio 303, a KWORLD PHILIPS STEREO NICAM 7134RF-PRO

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 15:35:35 MET DST

Witam
Mam zamiar kupic kartę TV do kompa i tu rodzi się problem, którą ?.
Poczytałem trochę i chyba najbardziej polecana jest AverTV Studio 303. Z
opisów dobrze tez sie prezentuje KWORLD PHILIPS STEREO NICAM 7134RF-PRO.
Wybadałem, iz Avera dostanę za 270 zł a Kworda za 200 zł. Powiedzcie mi
czy warto dawać te 70 zł więcej i kupic Avera czy może Kword jest równie
dobry a może jeszcze inna karta ?.
Najbardziej interesuje mnie jakość zgrywanego sygnału z urządzenia
zewnetrznego. Nie chcę aby karta zgubiła choćby jedną klatkę w pełnym PAL'u
(wiem, iż jest to silnie związane z mocą komputera). Czy mogą pojawić się
jakieś artefakty czy tez znikształecenia dźwięku lub obrazu (w szczególności
koloru). Jakie pułapki na mnie czekają ?.
Słyszałem o trudnościach w instalacji kart TV z róznymi płytami (chodzi o
przerwania) w szczególnści w win 2000 i XP- jak to jest z tym z powyższymi
kartami ?.

To jaką kartę kupić i jak Wam sie te karty sprawują ?

Gdzie najtaniej zakupię powyższe karty w Warszawie ?.

Mój sprzet:
MSI (6380) KT3 Ultra Aru (z raidem),
1,8 Athlon
SB Audigy