Wytłumaczcie mi proszę ustawienia dźwięku 4.1

Autor: Ami (amichor_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 13:27:09 MET DST

Witam.
Mam zagadkę. Otóz stałem sieniedawno posiadaczem płyty MS-6570G-L (chipset
nforce2) ze zimntegrowanym dźwiekirm 6-cio kanałowym oraz głosników w
systemie 4.1.
Podłąączyłem wszystko wg instukcji (czyli jak przejśc z 5.1 na 4.1).
Po złozeniu całego zestawu okazało się żę tylne głosniki mi nie wydają
dźwięków. Ściągnałem więc ze stron Nvidii programik SoundStorm do
weryfikacji ustawien karty dźw.
i w procedurze testowej tego programu głośniki sie odzywaja.
A teraz moje pytania.
1. Cz y aby usłyszeć te "tyły" musze miec nagarny dźwięk w systemie 4.1,
5.1, czy 6.1 ?
2. Mam DVD nagrane w systemie 5.1 i tył dalej "siedzi cicho"
3. W instrukcji do płyty gł. twierdzą, iż w zestawie sterowników NVIDII do
tego chip-a powniwn byc porgram konfigurujący dźwiek, który ma sie dodac do
panelu sterowania i nazywa się
Centrum sterownia dxwiekim Nvidia, a u mnie sie nie zainstalował (System Win
2000).
4. Po recznym zainstalowaniu w/w programu nie da sie go uruchomic, gdyź
wywala sie z komunikatem ('Niemozliwe jest znalezinie w systemie
odpowiedniej biblioteki DLL' - no tak tylko jakiej ?)
5. Czy moge ustawić konfiguracje tak abym mógł słyszec dziwięk stereo we
wszykicjh głośnikach.

Czy ktos z was zna strone opisjacą problemy konfiguracji i ustawiania takich
zestawów.
Dziekuje z góry za pomoc.
Ami