Re: drukarka - jaką polecacie

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Mon 26 May 2003 - 13:01:50 MET DST

> Zamierzam niedługo kupić drukarke i powoli zagłebiam się w temat i w
> przypadku HP5550 trzeba poczekac 20 sek na wydruk poniewaz bada
> automatycznie rodzaj papieru w podajniku a mozna to wyłączyć . Zastanawiam
> sie jeszcze nad canonem s330 w podobnej cenie .

wątpię aby 20s. trwało badanie papieru - bardziej bym się skłaniał ku temu
że jest to spowodowane właśnie tym że nie ma własnego CPU i cała logika
zaszyta jest w sterowniku a po kablu idzie nie tylko zestaw danych do druku
ale także całe sterowanie drukarką. Ale ja nie widzę w tym nic złego (biorąc
pod uwagę zastosowania domowe) - co więcej - widzę wiele zalet.. zamiast np.
wymieniać jakiś bios czy inny procesor druku sterujący drukarką wystarczy
ściągnąć nowsze oprogramowanie i działa - dzisiejsze komputery sa na tyle
szybkie że starczy z nawiązką mocy obliczeniowej dla procesu emulującego CPU
drukarki.

PZDR
Shaman