Re: zasilacz i cooler do xp1,7@

Autor: 0x0 (0x0_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 May 2003 - 12:51:37 MET DST

Użytkownik "Piotr Jęczkowiak" <qazarek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> poszukaj na http://google.pl/
> tam znajdziesz na to najczęściej zadawane pytanie odpowiedż :))))

skoro sie pyta tu (pewnie sadzac, ze z doswiadczen innych skorzytsa) to moze
mu jednak odpowiedziec (swoja droga to ciagle odsylanie na googla juz mnie
zaczyna wkurzac - moze zamknac usenet skoro google jest....)

wracajac do pytania
ja uzywam Thermal Take Volcano 7+ - radiator z czystej miedzi, skrecony na
2600 obrotow. Procek dziala jako 2600+ (faktyczne taktowanie to blisko 2,2
GHz) temperatura nie przekracza 50 stopni (do tego mam wiatraki wymuszajace
obieg powietrza w obudowie - tez bardzo skrecone)
Jezeli az tak bardzo nei zalezy Ci na wyciszeniu kompa to do chlodzenia tego
athlona podkreconego tak, jak moj wystarczy boxowy cooler (aluminium). Tak
samo dobry bedzie kazdy wiekszy cooler do athlonow, ktory zgodnie ze
specyfikacja producenta obsluguje uklady 2000+ w gore (ceny rozsadnych
coolerow tego typu zaczynaja sie juz od 20-30 zlotych)