Wentylator na CPU zatrzymuje si

Autor: Mirek (mirek88.wytnijto_at_go2.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 11:07:59 MET DST

    Problem wygląda następująco; podczas uruchamiania kompa wentylator
startuje i kręci się do momentu kiedy pojawia się okienko logowania w Win2k,
potem komputer działa z wyłączonym wentylatorem (radiator b. gorący).
Wentylator włącza się kiedy uruchomię zamykanie systemu:( Komputer to
Celeron 400 na płycie Procomp coś tam w każdym razie na BX'ie, HDD 8,4 GB
Samsung, 192MB RAM. Podłączałem wentylator do wszystkich gniazdek
wentylatorowych czyli CPUFAN i CHASSISFAN i objaw ten sam. Czy ktoś z
grupowiczów mógłby pomóc mi zmusić wetylator do pracy?

Pozdrawiam