Re: czy BIOS może paść przy reperowaniu systemu (XP)?

Autor: g a v r o n (itworx_at_HATESPAM.data.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 10:25:39 MET DST

Użytkownik "lukas" <lukasm6_at_nospam.wp.pl> napisał w wiadomości

> te pikniecia cos oznaczaja, moze karta grafiki zle siedzi
> a jesli masz ja na agp i wyzerowales biosa do default to byc moze
> chce startowac z pci

Niestety, poprawiałem ją kilka razy. Do tego rozłączyłem kilkaktrotnie
wszystkie urządzenia. Nie pomogło. Zresztą nie stawiam na obluzowanie
czegokolwiek bo w trakcie 'reperacji' XP niczego nie dotykałem. A co do
startu z PCI to pomimo, że miałem AGP to w biosie miałem ustawione na PCI i
startował dotychczas ok.

Pozdrawiam

Tomek