czy BIOS może paść przy reperowaniu systemu (XP)?

Autor: g a v r o n (itworx_at_HATESPAM.data.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 09:14:33 MET DST

Hej,

Pisałem tu wcześniej o nagrwywarce która znikła mi z systemu XP.
Postanowiłem zainstalować XP jeszcze raz i podczas botowania z dysku CD
zauważyłem opcję naprawy instniejącej instalacji XP. Pomyślałem, że nie
zaszkodzi tego użyć. No i mam za swoje. Oczywiście wszystko przebiegało
normalnie, zreperował zrestartował i ...bios nie poszedł.

Objawy mam takie:

1. Po starcie czarny ekran z kursorem (czyli chyba biosa nie ładuje).
2. Próbuje naprzemiennie czytać mi ze starcji dyskietek oraz wydaje dzwięki
z głośniczka.
3. Użycie zworki clear CMOS nie pomaga.

Jak myślicie, co się stało? Czy te próby boota z dyskietki to nie próba
'bios recovery' ? Ta płyta to MSI KT333. A może płyta padła... eh

help bo nadzieja topnieje .... ;-)

Pozdrawiam

Tomek