Re: Coolery Arctic-opinie ?

Autor: tnovak (tnovak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 08:09:08 MET DST

Mateusz <ave7_at_interia.pl> napisał(a):

> Szanowni grupowicze. Mam pytania do tych z Was, którzy zetknęli się z
> wymienionym w temacie coolerem, a konkretnie tym jego modelem, który jest
> przeznaczony do procesorów AMD i posiada termiczną regulację obrotów
> wentylatora oraz miedzianą płytkę na spodniej części radiatora. Chodzi mi
> głównie o to czy jest to cooler faktycznie cichy, jak spisuje się w
> przypadku podkręcania procesora ( maksymalna temperatura podkręconego 1700
> XP ) oraz biorąc wyżej wymienione cechy pod uwagę, czy warto go kupić, czy
> też skierować swoją uwagę na inny model coolera ? Proszę o wypowiedzi na ten
> [...]

Używałem tylko tych tanszych (jeden wyglądał tak jak Titan i był głośniejszy
a poza tym ma bardzo kruche zaczepy - pękają jak zapałki; drugi taki z
zaczepem klamerką był większy i cichszy no iu łatwiej go było założyć). Kup
lepiej coolermastera - zdecydowanie solidniejszy i pewniejszy wyrób ( np. DP5-
7DJB - czy jakos tak - bardzo cichy coolerek.