znikajacy cd w moim komputerze

Autor: Sebastian 'faworek' Szałachowski (moj.login.to.zeb347_at_a.konto.mam.na.wirtualnej.polsce.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 21:44:50 MET DST

W moim komputerze nie ma cdromu :) System to windows Xp. Nadmienie, ze ten
naped to nagrywarka LG 16x10x40 oraz, ze instalowalem pare programikow tj. nowy
CloneCd, nowy Alcohol i Nero.. najbardziej wydaje mi sie winny Alcohol, bo zrobil
sobie wirtuala o literze dysku E:, a to byl wczesniej moj cd. Po uninstalu Alcoholu,
wielu resetach nadal nie ma w moim komputerze cdromu (nie moge przegladac
zawartosci dysku). Ciekawe jest to, ze w Menadzerze urzaden jest cdrom, a co
jeszcze lepsze moge nagrywac normalnie plyty :). Wie ktos co zrobic z tym fantem?

--
GG 42502
http://szalas.and.pl/winmx/winmx.htm