PCCHIPS M765MRT - pinout zlacza

Autor: Michal Szwaczko (mikey_at_scene.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 21:36:15 MET DST

Witam

Odziedziczylem plyte PCCHIPS M765MRT niestety bez wszelakich sledzi.
Mam w zwiazku z tym pytanie czy ktos ma rozpiske pinow zlacza J7ATX na
tej plycie. Oryginalnie idzie tam sledz PS2/Irda/USB (wszystko w jednym
sledziu) Ja niestety tego sledzia nie posiadam a chce podpiac tam
sledzia z PS/2 tylko i potrzebuje pinoutu tego zlacza ?
Ma moze ktos info albo z tym walczyl ? Bylbym zobowiazany.

Pozdrawiam

--
[ Michał 'Mikey' Szwaczko  | GPG Key#:0x653CBD53 ]
[ Developer/Troubleshooter | GNU Generation Now! ]