Re: WinXP sie wiesza chwilowo

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 19:36:51 MET DST

E.W. ewalu_at_yahoo.com napisał :

> A skad pewnosc ze jego problem nie dotyczy sprzetu ? XP tak sobie
sie
> nie wiesza... wiec popieram pretensje do uwag typu NTG osob
> niepotrafiacych sie sensownie wypowiedziec , za to potrafiacych
robic
> uwagi NTG

masz jakieś zastrzezenia co do sensowności mojej wypowiedzi ?
poprosze w punktach

wszystko moze byc kwestią sprzętu , ale logiczne rozumowanie
podpowiada ze trzeba zaczac od sprawdzenia tego co jest bardziej
prawdopodobne , a nie od wysylania postow na grupę ktora *wydaje się *
odpowiednia ...

chcesz sensownej odpowiedzi , ok ...
ja tam dziwię się , ze coś co ma tylko procesor , pamiec i dysk ( bo
o niczym innym nie ma słowa ) wogole sie uruchamia ...
ale ja jeszcze malo widzialem , wiec napisze ze moze warto wrzucic do
tego zestawu jeszce jakas plyte glowną i karte graficzną . powinno
pomóc