Re: drukarka - jaką polecacie

Autor: frezzer (frezzer_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 19:09:26 MET DST

> Wlasnie przegrywam kolejnego pirata, gdy wpada do domu przedstawiciel
> BSA frezzer i krzyczy:

dobre :)

> siemmka, tylko ze na poczatku jest napisane do uzytku domowego a nei
> drukarnia , wiec chyba az tak bardzo na szybkosci nie zalezy czy bedzie
> sie drukowalo 20 czy 30 sekund :) jezeli chodzi o kolor :)

No tak, ale ja porównałem lexmarka w kwocie do 500 zł do waszych HP i dalej
twierdze, że HP jest wolniejsza - przeciez za 500 zl nie mozna miec
drukarni. BTW a co tu porownywac jesli HP cp 1700 (4 m-ce uzytk) drukuje
ciut szubciej niz z51 (3,5 roku uzytkowania) - gdzie postep w HP? bo w parze
z ceną to na pewno nie idzie.

Pozdr.
frezzer