Re: znacie notebooki Compaq lub Asus

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 25 May 2003 - 16:10:38 MET DST

On 25 May 2003 14:47:20 +0200, pankratow_at_poczta.onet.pl wrote:

>Czy macie jakieś opinie, doświadczenia z notebookami Asus i Compaq
>
>Ewentualnie konkretnie chodzi mi o modele:
>
>Compaq N1020v z P4 2,4
>Asus L3500H
Używałem kilku notebookow ... IBM, Dell, Toshiba, Compaq i HP.
Z powyższych najlepszy był Compaq, moja opinie podziela tez znajomy
który pracuje w banku i ma do czynienia z dziesiątkami notebookow
swoich przełożonych ;). Compaq najbardziej wytrzymały i najlepszy
jakościowo ... niestety Asusa nie miałem przyjemności używać.

Jeśli chodzi o serwis, to korzystalem z serwisów Della i Toshiby.
dellowski naprawde profesjonalny ... toshiba poniżej krytyki ...

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com