filmy i barracuda7

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 14:53:54 MET DST

Moze ktos mi podpowie co jeszcze moglbym sprawdzic, bo mam juz dosc.
Mianowicie podczas ogladania filmu, nieregularnie komp potrafi sie
zawiesic tj. albo pojawia sie niebieski ekran z kilkoma prostokatami
albo
poprostu czarny ekran ze znakiem zachety lub jakims kolorowym paskiem
u gory. Dodam ze to dzieje sie tylko czasami podczas ogladania filmow.
Pomaga tylko twardy reset.
Jedyna rzecza jaka zmienilem w kompie to jest wlasnie dysk i z tym to
chyba wiaze, choc nie wiem jeszcze jak :)
Reszta konfigu to: SL-75kav+512ram+gf2gts

--
* Pozdrawiam  tHe mRuWa
* ICQ: 8856776  GG: 4045644