help

Autor: Marek (marek_at_ltk.com.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 12:06:28 MET DST

Witam
Wiem że ntg, ale na pl.comp.ogonki nikt sie nie odzywa:(
Mam taki problem:
Nie mam polskich znakow w programie wf-mag firmy Wapro, tzn nie mogę
wprowadzć ich z klawiatury. np alt+l daje e z daszkiem? oczywiście korzystam
z trybu pełnoekranowego
W wf magu mam ustawiony sposób obsługi klawiatury Mazovia w windzie
mapowanie polski programisty.
Jak uruchomię tryb msdos w windzie to wszystko jest ok, ale jak tylko włącze
wf maga to nie ma ogonków:(
please help, bo jak przyjdzie do wypisania faktury na Gżegżółkę, to będzie
kaszana.
jeszcze jedna sprawa:
w autoexecu strona kodowa 852 i keybrd 4 sys
pomocy
Marek