Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 25 May 2003 - 11:18:57 MET DST

On 24 May 2003 23:50:10 GMT, Piotr Majka <charvel_at_localhost.link.pl>
wrote:

>Czy błędy te pojawiły się podczas działania jakiegoś programu? Czy też
>w memteście. Rozumiem, że na podstawie wyniku działania jednego programu
>chcesz wystawiać obiektywną ocene ? No cóż, z obiektywnością to nie
>będzie miało wiele wspólnego :->
Niestety nie tylko memtest się wykłada i dlatego uznałem go za
obiektywny test, bo jak sie wykłada memtest to i wykładają się inne
aplikacje (np instalka windozy). A jak memtest nie pokazuje błędów to
i instalka windy idzie w porządku (nie sprawdzałem prime jeszcze ;).

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com