Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 10:57:20 MET DST

> To faktycznie niewiele. Jaki masz sprzęt ?

Athlon XP 1700+ 0.13 mikrona, nie podkrecany. Chlodzony Zalmanem
aluminiowo-miedzianym.
Troche sie tylko Barracuda IV 80 GB grzeje, prawie 40 stopni. Lezy sobie na
gumkach na dole obudowy.

> Ja u siebie wymieniłem na Zalmana 80mm + zew. regulacja na około
> 800pm. Można powiedzieć, że jest b. cicho. z 1m już nie usłyszysz
> nawet w nocy.

Tez myslalem nad wymiana, ale Zalman nie jest na kulkowych lozyskach wiec
mniej trwaly.
Przy otwartym oknie nie slychac wlasciwie komputera, nawet w nocy. Wiec nie
bede narazie ucinal starego wiatraka i wlutowywal nowego.

Wojtek