ecs k7s5a hp 845c usb - nie chce wydrukowac wiecej niz jednej strony

Autor: dollar (dolar_at_wp.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 02:46:23 MET DST

Witam.

Prosze o pomoc w następującej sprawie.Komp to ecsk7s5a+XP+overcocker
bios. Podłączam drukarkę hp 845c do portu USB. System wykrywa drukarke
bez problemu. Drukuje lecz po wydrukowaniu pierwszej stronki zaczynają
migac kontrolki drukarki, windows cyklicznie odłącza i podłącza
drukarkę -to trwa bez końca. W rejestrze zdarzeń pojawia się:
"Nie można wydrukować dokumentu ..... . Kod błędu systemu Win32 zwrócony
przez procesor wydruku 0 (0x0)"
Jedynym rozwiązaniem na nieustanną pracę głowicy drukarki jest
anulowanie drukowania. Na identycznym sprzęcie kolegi dzieja sie te same
cuda. Co ciekawe po negatywnym przetestowaniu drukarki u niego
podłączyłem ją znwu u siebie i wszystko działa bez zarzutu. Z drugiej
strony wiem że jutro będe chciał coś wydrukować a ona znowu będzie
znikac i pojawiac się w systemie. Nie pomogą żadne resety komputera czy
drukarki. Miał ktoś podobny problem albo potrafi pomóc?? Z góry
dziękuję za pomoc.