Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 01:16:42 MET DST

Użytkownik "Piotr Majka" <charvel_at_localhost.link.pl> napisał w wiadomości

> [cut]
>
> Tak czytam ten wasz wątek i zastanawiam się, czemu tak bezkrytycznie za
> miano dobrego markera uważacie program memtest. Jest to soft już swojej
> daty który najprawdopodbniej nie do końca poprawnie interpretuje
> mechanizm działania DualDDR a wy tak ekscytujecie się jego wynikami ;)

Wiec ja odpowiem tak - komp mi sie resetowal i nie wiedzialem dlaczego
po dolozeniu drugiej pamiatki w tryb dual
Inne testy kore zapuszczalem (dziwne?) nie wykazywaly bledow
3dmark tez sie co ktorys raz wywalal albo wywracala sie wingroza (reset)
Memtest-em od razu wykrylem wadliwa pamiatke i pech chcial rowniez nastepne
w koncu dostalem dobra - memtest bezblednie - komp super stabilny 1700_at_2600
166x12,5

Dlatego uwazam ze memtest moze i stary ale JARY ;)

Pozdrawiam
Waldeusz