Re: plytki same sie uszkodzily ?!!

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sat 24 May 2003 - 23:58:01 MET DST

"..::T0]\[2!::.." <cowasto_at_dziestam.nl> wrote...

> akossy wlasnie niepadają ;)
> ja stawiam na BTC :)))))))))

Ja ostatnio pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, a "bohaterem" była
spotykana często jakiś czas temu tania płytka Smart Buy. Film nagrany
jakiś rok temu i odtwarzany kilka razy, nagle nie chciał się uruchomić,
ani skopiować na dysk. Pomocny okazał się darmowy program BulletProof
File Copy, który - trochę to czasu trwało - ale z powodzeniem, prawie
bezstratnie (na szczęście to był tylko jeden plik medialny) skopiować
wszystko na dysk.

Luc