Ciekawy problem z D3D

Autor: shardac_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 24 May 2003 - 21:54:48 MET DST

Po reinstalce moj komputer stwierdzil, ze nie chce owierac mi zadnych gier,
ktore korzystaja z Directa 3D. Reinstalowałem sterowniki z karty graficznej (na
najnowsze), wgrywalem DirectX 9.0. Nawet zdesperowny dociskalem karte graficzna
i wgralem Windowsa na Widnwsa (przy formacie, o ktorym msylalem, cos sie lubi
wykrzaczyc, i nie intalka nei chce zaskoczyc, wiec sie poneikad boje). Mial
moze ktos podobne problemy? Czy mozecie mi pomoc?