Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Sat 24 May 2003 - 21:13:15 MET DST

> Tak czytam ten wasz wątek i zastanawiam się, czemu tak bezkrytycznie za
> miano dobrego markera uważacie program memtest. Jest to soft już swojej
> daty który najprawdopodbniej nie do końca poprawnie interpretuje
> mechanizm działania DualDDR a wy tak ekscytujecie się jego wynikami ;)
> Zacznijcie się martwić jak problemy pojawią się w praktyce a nie w jakiś
> benchmarkach/programach testujących które nie zawsze są prawidłowo
> napisane/dobrane do sprzętu.

hmm.. no muszę przyznać że nawet sie nad tym nie zastanawiałem - przyjąłem
to narzędzie w zasadzie bezkrytycznie kierując się tym że większość
grupowiczów go używa - ale nie sądzę by mógł sam być przyczyną błędów bo
niby jak miałby to robić.. dla niego obojętnie jakie sa pamięci to płyta ma
potrafić je obsłużyć a program po prostu zapisuje o czyta poszczególne
komórki

PZDR
Shaman