Re: Czy do kazdej drukarki HP mozna dolewac tusz?

Autor: tadek (tadekw_at_wonspam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 20:51:25 MET DST

Użytkownik "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> napisał w wiadomości

> Czyli ??

czyli wyeksploatowana głowica (drukarka używana) możliwa konieczność wymiany
a to u HP potężne koszty i cała transakcja nieopłacalna

> Hmmm, tak mowil stefan kolega wladka, czy cos czyms poparte ?

tak mówił stefan kolega władka, ale zapytaj kto ma tą drukarkę i dlaczego
nie jest kontynuowana ta linia może to Ci coś podpowie

> Ale na aukcji jest akurat ten model :-)

Ktoś sie pozbywa wyeksploatowanego i przestarzalego urządzenia;) poczekaj,
będą inne:)

http://www.hp.com.pl/drukarki/ tam znajdziesz opisy i dane techniczne innych
modeli. Tego nie ma :-) to też coś mówi