Re: Do czego te piny (stara gfafika)?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 17:25:19 MET DST

Marsjanin <05.2003.usenet_at_marsjanin.tk> wrote:
> Odkąd pamiętam, zawsze karty graficzne (szczególnie ISA i starsze PCI
> - 1, 2 MB - nie wiem, jak te nowe) miały takie złącze, jak IDE czy
> FDD, ale krótsze. Do czego to było/jest? Nikt mi znany nie wie, a
> nurtuje mnie to... Jakiś sprzęt diagnostyczny? Może akcelerator? Ale
> tak wcześnie (ISA 512 KB)?

masz pewnie na mysli jakis rodzaj feature connector - producenci wstawiali
takie wlasnie ustrojstwa na swoje karty. podlaczalo sie do tego np. dekodery
mpeg, tunery, wszelakie rzeczy ktore dzisiaj jechaly by na overlay.
czasem tez byly takie zlacza na moduly pamieci danego producenta.

pozdrawiam,
shadow