Re: Optymalna karta grafiki

Autor: murcio_at_op.pl
Data: Sat 24 May 2003 - 13:49:33 MET DST

> jestem zwolenikiem ATI,ale naj ekonomiczniejsza karta dla niezbyt
> wymagającego gracza to GF4 mx440,oczywiście radeon 9100 jest lepszy ale
> Hercules kosztuje 430 zł ,natomiast Prolink GF4 200 zł a agp x8 280
> zł,więc porównywanie tych kart jest nieporozumieniem

Ja właściwie tylko gram,ew.jakieś zabawy w grafike do www. a tak pozatym to
nic szczególnego więc P4 2 giga 512ddr sie zbytnio nie wysila:) Planuje kupno
karty i się zastanawiam nad GeForce3 Gainward Power Pack!!! Ti/500 TV GS(bo
chce miec dobrą karte a nie byla g***wno) czy
Xpower GeForce3 Ti200 128 MB DDR + tv-out oby dwie karty niby takie same ale
za pierwszą daje prawie 100zł więcej i mam klka programów.Sam nie wiem czy sie
oplaca (zainwestawac) w Gainwarda czy nie?!

Pozdrawiam
Paweł
murcio_at_op.pl