MSI KT3V + AGP2x ???

Autor: Jarosław Brodowski (brodman_at_wirtual.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 13:25:35 MET DST

Witam. Mam pytanko odnosnie plyty MSI KT3V. Polecilem ja znajomej i od
poniedzialku bedzie jej szczesliwa posiadaczka ;) Jesli ktos mial z nia do
czynienia i karta grafiki AGP 2x (tu konkretnie ATi Rage Pro 3D AGP 2x ->
zapewne 3.3V chociaz nie udalo mi sie tego potwierdzic) prosilbym o
odpowiedz czy plyta sobie radzi z czyms takim?

To ze wspiera AGP 4x nie budzi zadnych watpliwosci. Zdziwilo mnie jedno. W
manualu na jednej stronie widnieje informacja o tym, ze plyta obsluguje AGP
4x/8x (wiec pewnie AGP 3.0), a na nastepnej, ze tryby 1x/2x/4x (znaczy sie
AGP 2.0 -> a wiec karty grafiki 1.5V i 3.3V).

--
jB