Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Sat 24 May 2003 - 12:32:07 MET DST

po
> No to do wytrzymania, skoro przy CL2.0 6-3-2 jest zero błędów ... jak
> masz 10 bezbłędnych przebiegów to juz można uznać za sukces ;)

żaden tam sukces.. to jest RAEM GeIL PC2700 Ultra i dałem za niego sporo
kasy żeby mieć gwarancję pracy przy 5-2-2 CL2.0 a tu taka kicha..

>nie wiem na razie jak interpretowac te wyniki - czytałem że pamięci GeIL
nie
> Chyba platforma AMD (albo EPOX) jest dużo bardziej wybredna co do
> ramu. Bo ten RAM z zestawu z EPOXem w ASUSie P4PE właśnie ukończył
> bezbłędnie test na 333MHz przy timingach 2.5-3-3-6 ... Jak dla mnie
> oznacza to ze albo płyta albo procek nie potrafią działać z FSB 166,
> ale bardziej podejrzewam płyte, bo procek podobno był testowany na
> 2600+ przy FSB166 i rzekomo działał bezbłędnie, po za tym to naprawde
> dobra seria ...

może i EPoX.. w takim razie trzeba będzie poeksperymentować z różnymi
biosami.. z tego co czytałem to najlepsze osiągi ludzie osiągają na biosie
3129

PZDR
Shaman