Re: Klopot z wlaczeniem komputera po wymianie procesora na athlon xp 2000+

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.com)
Data: Sat 24 May 2003 - 09:51:01 MET DST

Witam

Użytkownik "E.W." <ewalu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> A probowales jednak wlozyc inny zasilacz? Ja mialem podobne problemy z
> uruchomieniem kompa - po zmianie zasialacza wsz. ok.

Chyba Matrox jest 'zbyt wrazliwy' na napiecia Codegena:)
Wlozylem GeForcea 2 i ladnie chodzil, nie liczac oczywicie jakosci obrazu:(
Mysle, ze Matrox G450 nie pobiera wiecej pradu niz GeFofrce.

Zsialacza nie mam skad pozyczyc, tzn. jakiegos dobrego np. Chiefteca, bo
wszedzie
same Codegeny.
Ale odlaczylem naped rw i dysk. Komputer nie mial problemu z wlaczaniem, za
to byl
malo uzyteczny;)

Chyba czeka mnie wymiana zasilacza.

Pozdrawiam