Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sat 24 May 2003 - 06:08:56 MET DST

>Nie sadze - Asus A7N8X i tez jedna pamiatke (spectek)
>wymienialem 3x zanim trafilem na bezbledna - (memtest86)
>Kosc sie sypala zarowno w obsadzie pojedynczej jak i podwojnej
>dodam ze wszystkie wymieniane dimy na magistrali 133 chodzily ok - tzn bez
>bledow

Też czytałem sporo o problemach z pamieciami na A7N8X, szczególnie w
dual channel ... nawet Kingstony czy Corsairy nie chciały poprawnie
działać. Ale czytałem na necie tylko o kilku takich przypadkach, co w
porównaniu ilości do pochwalnych peanów na temat powyższego Asusa i
Epoxa 8RDA+ było naprawde znikomą ilością opinii, więc zdecydowałem
się na kupno rzeczonego Epoxa. Będę próbował wymienić go jednak na coś
na KT400 (pewnie Asusa, bo mam takiego i chwalę sobie), bo po teście
pamięci na płycie pod P4 winowajcami złego działania mogą być już
tylko Athlon 1700+ (dziś będzie testowany na KT400) lub właśnie płyta
Epox (a raczej jego nForce2).

pzdr,
Dentarg

--