Re: Monitor "pstyka"

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 01:27:45 MET DST

W wiadomości: baksso$q02$1_at_kujawiak.man.lodz.pl ,
użytkownik "Jbart" <jbart_at_3ds.am.lodz.pl> wyrzeźbił:

> Charakterystyczne pstykniecia ( tak jak przeskok iskry przy kuchence
> gazowej )towarzysza mi od jakiegos czasu ( 3-4 mies ), najpierw byly
> przy wylaczaniu, a ostatnio pojawily sie podczas pracy i towarzyszy
> im migniecie obrazu, tak jakby wylaczal sie na bardzo krotka chwile.
> Czy ktos ma pomysl co to moze byc?
> Monitorek stary - Hyundai DS14plus

...mialem podobny efekt ktory zakonczyl sie smuga siwego dymu z monitora.
Udalo sie go jednak naprawic i dziala dalej do tej pory (padlo cos od
wysokiego napiecia, juz nie pamietam dokaldnie co).....

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----