Re: problem z wysylaniem maili i plikow

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 01:23:17 MET DST

sob, 24 maj 2003 o 01:18 GMT, krzysztofsf_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> A ktora grupe proponujesz?
> Jesli nie wiem czy system czy karta czy siec?

Jezeli siec dziala, a nie chce wysylac tylko maili to chyba jasne, sprzet
dziala na zupelnie innym poziomie

> W archiwum rozne problemy widzialem, ale akurat takiego nie.

nie widzialem jeszcze w archiwum tematu o seksie, i co z tego?

> A wiekszosc PC uzytkownikow grupy wykorzystuje siec.

mozliwe, ale tutaj zadaje sie pytania o hardware

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   You will visit the Dung Pits of Glive   ]
[       Ekg: #3781111            ][   soon.                                   ]