Re: Jak podlaczyc komp do TV

Autor: Geralt (geralt_at_nie-smieci.ckt.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 00:42:03 MET DST

> a może zapomniałeś ustawić w sterowniku karty graficznej wyjście na
s-video?
> sorry, ze podejrzewam Cię o takie rzeczy, ale różnie to bywa

Robilem wszystkie kombinacje. Bylo na s-video, potem na auto i nawet
composite, choc to nie moglo przyniesc sukcesu :). Mam w tej chwili obraz
przez nView jeden ekran to normalnie monitor, a drugi ustawiony na
klonowanie i jest ustawiony telewizor Pal-B (ale probowalem tez inne sytemy)
wyjscie s-video. I nie ma zadnego obrazu. Kluczowe pytanie w tym momencie,
to czy mozna uzyc kabel (moze nie wiem, ze nie mozna) ktory kupilem z sklepu
elektronicznego. W ktorym mam z jednej strony s-video, a z drugiej 2
czincze, ktore podlaczylem do TV. Moze da sie tylko np. s-video na s-video
choc nie chce mi sie wierzyc ;). Jestem noga w tych tematach.

Poza tym nie masz za co przepraszac, kazda sugestia jest przydatna..

Geralt