Re: Czy Sony CDRW CRX175A nagrywa 800MB?

Autor: Piotr (piotr_spiewakskasuj_at_skasujop.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 00:52:58 MET DST

Technokraton wrote:
> Jak w temacie. Czy wypalara Sony CRX175A nagrywa plyty 800MB?
> Overburning podobno jest, wszystko pozostale jakby tez. Archiwum
> przegrzebane, cdrinfo.pl tez, google az sie zagrzaly od szukania.
>
> Mam tez problemy ze znalezieniem jakiegos biosu nowego do niej, ale
> jesli nagrywa te 800MB to juz wiecej od niej nie chce.
>
> Dzieki serdeczne z gory.

Nagrywa napewno i 90 min. i 99 min. , upgradu Biosu do niej nie ma i nie
było i nie jest potrzebny, rok temu jak ja kupiłem, mimo włączenia
overburningu w Nero twierdziła, że miejsca jest za mało a ponieważ
producent twierdzi, że nagrywa tylko 700 Mb. uznałem, że tak jest, ale z
miesiąc temu na najnowszym Nero spróbowałem 800 Mb i nagrało dobrze,
więc poleciałem do sklepu po 870 Mb i tą równiez nagrałem bez problemu
do pełna, podczas testu odczyt do ostatnich sektorów utrzymuje sie
powyżej 25x (generalnie te dłuższe płyty są czytane wolniej, chyba przez
korekcje błędów, która ma więcej do roboty), od tego czasu nagrałem
jeszcze kilka płyt 870 Mb bez najmniejszych problemów.