problem z wysylaniem maili i plikow

Autor: krzysztofsf_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 24 May 2003 - 00:38:09 MET DST

Nie znalazlem nic takiego w archiwum dlatego pytam w osobnym watku.

Win 98 SE z aktualizacjami. Siec lan na 40 komputerow domowa. Stale IP.

Jestem podpiety od roku, ale sotatnio zablokowala mi sie wysylka plikow z
mojego komputera.
Przyjmowanie maili i sciaganie plikow bez problemu, natomiast nie jestem w
stanie wyslac maila z zalacznikiem, ani zapisac wrzucic pliku na edysk lub
wyslac przez poczte poprzez strone www (po jakims czasie okno traci lacznosc z
serwerem)
Oczyscilem komputer programami antywirusowymi(podaje co bylo..nie wiem czy maja
zwiazek W32/Lirva.C Exploit/iFrame ) ale jedynie raz udalo mi sie od tego czsu
wyslac maila 300 kb.

Czy moglbym prosic o podpowiedz, co moze byc przyczyna problemow i ewentualne
rozwiazanie.
Karta? Serwer (mam do niego 8 urzadzen)? Kable ? System ?

Pzdr
Krzysztof