Re: Komp nowy a jednak nie działa...

Autor: ReD (redice_at_xxxxxxxxxxxxxxxxx.o2.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 23:54:45 MET DST

> Jezeli chcesz grac w pasjansa pod Xp to 128 wystarczy :) Do pracy z
> komputerem na XP jezeli zalezy ci na stabilnosci a szybkosci to minimum
> 256MB RAM, o 128MB zapomnij :)

Jak już pisałem, jest to komp dla dzieciaka na komunię. Mój XP obsługiwany
jest przez 512. Ale na 128 działał.

Udało mi się zainstalować XP ale nie wiem na jak długo - czy to jakiś czas
pochodzi. Miejmy nadzieję, że tak. Podłubałem coś pzrzy ustawieniach
procka - RAM na 266, a procka na 133. Dało to procka 1600XP+ a nie 1700 ale
działa i dało sie zainstalowć system.

Jakby coś poadło to was jeszcze pomęczę. Dzięki za wsparcie :D

ReD