Re: Klopot z wlaczeniem komputera po wymianie procesora na athlon xp 2000+

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 22:13:32 MET DST

> było.
>
> Athlon jest XP i windows jest XP;) Ale zwiazku z windowsem za bardzo nie
> widze.
ok, może i tak-tam był opisanny inny błąd. Ciekaw jestem czy: nie wstaje grafa
system nie widzi błedu i normalnie bootuje, może to dziwne ale moze tak jest,
ustaw na windzie autostacie sobie np. winampa, po około 20sek klieknij enter,
ździwisz sie jak usłuszysz mp3, a bedziesz dalej widział ciemość

Pozdrawiam