PCMCIA problem z instalacją

Autor: tom751_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 22:09:19 MET DST

Witam.
Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Mianowicie zaczołem instalować kartę sieciową na PCMCIA. Laptop bez problemu ją
wykrył,system poprosił o dysk ze sterownikami - podałem go. Zainstalował
sterowniki. W menadżerze urządzeń karta jest widoczna. I wszystko by było ok.
Ale we właściwościach otoczenia sieciowego nie pojawiły się ani karta sieciowa
ani protokół TCP/IP z nazwą karty. Spróbowałem w tym miejscu dodać kartę i
protokół ale nadal się nie pojawiły. Natomiast w menadżerze urządzeń pojawiła
się poraz kolejny ta sama karta i są już dwie.
W jaki sposób zadziałać aby i karta i protokół TCP/IP z nazwą karty pojawiły
się we właściwościach otoczenia sieciowego. Inaczej nie mogę ustawić sieci.

Za wszelką pomoc będę naprawdę wdzięczny.
Pozdrawiam
Tom