Może lekkie NTG ale w sumie- Cooler XP od MSI

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 18:56:35 MET DST

witajcie,
problem jak codzień ale nie znalazłem dziś jego rozwiązania,
A więc: była sobie winda XP +SP1; był sobie Menedźer zadać i zakladka Wydajność,
wrzuciłem do kompa nowa płyte MSI, celem testów jak najbardziej pozytywnych,
przez przypadek zainstalowałem PC Alert, troszke sie pobawiłem, uruchomiłem
kilka razy Cooler XP, ktory skutecznie mroził mi CPU, Przestał omi sie to
podobac odinstalowałem i zakładka wydajność stała się nieaktywna, nie mam tam
żadnych info, wszystko stoi w miejscu.
Więc pomyślałem aby nie reinstalować windy, ze może jeszcze raz wrzucę PC
Alert, no i jak prawie zwykle sukces na I-szy rzut oka działa historia uzycia
CPU/RAM aktywna, odpalam Cooler XP i zwiecha- tylko reset. Tak za każdym razem.
Mieliscie odobny problemik??? Jak to naprawic nie chce tracić 30min na
instalacje windozy