Re: Serwer FTP

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 18:06:48 MET DST

Marcin Tworek napisal(a):

> Magister ?? Ciekawe ktora uczelnia wypuszcza takich idotow.
> Na mojej dlugo bys sie nie utrzymal (Politechnika Wroclawska).

odezwał się mądry - wytłumacz mi, czy mam złozyć doniesienie na waszą
uczelnię za przysłanie mi spamu (oferta studiów uzupełniających
magisterskich) - podobno to juz jest ścigane przez prawo ;->>>

dodam, że spróbowałem (zgodnie z obowiązującym mi przywilejem) zarządać
wykreślenia mnie z bazy danych, w której mój adres posiadają bez mojej
zgody i niestety - mail został wysłany jak typowy spam - bez prawdziwego
adresu zwrotnego - usm_at_zsi.pwr.wroc.pl okazał się nie być poprawnym
adresem

Nie rzucałbym na wiatr słów, które mogą powrócić jak bumerang...
język może być bronią obusieczną...

ja nie spytam publicznie, czy w PW pracują lub studiują idioci - ale po
tym mailu mam już wyrobione zdanie

PS - jeśli jesteś tak mocno związany uczuciowo ze swoją uczelnią,
mógłbyś mi wyjaśnić ten dziwny proceder, jaki pracownicy PW praktykują?
(na priv proszę)

reszcie proponuję zakończyć ten OT - dość długi jest już ten wątek

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl